92Q Listen Live
92Q Jams Featured Video
CLOSE

md-ci-task-force-p6.jpg

 

Dre’s ‪#‎breakfastbite‬.. What are the pros & cons of ‪#‎BALTIMORE‬ Police wearing body cameras? ‪#‎92qjams‬ ‪#‎bmore‬ ‪#‎maryland‬ ‪#‎thursday‬

☆CRAZY SEXY COREY ™ ‏@EyeLegacy08 @DreJohnson1 Police wearing cameras is a great idea, because they are becoming as dangerous as they claim society, it needs to be exposed.

Delores Millerbland I like the ideas…

mani_and_puda_dad Cuz if they wear cameras they wouldnt do half the things they do ijs.

bratty_baker With all the police brutality in the news lately, maybe they will think twice about how they handle people.

nunu_gm27 GM @drejohnson1 I ABSTLY AGREE ..THEESE OFFICERS HAVE GOTTEN WAYYYY OUTTA LINE WITH THIS PHYSICAL UNNECESSARY CRAP THEY SEEM TO ABUSE POWER MORE THAN WE BREAK LAW SMH ITS CRAZY !!!

iseethebeautyinit They are going to do what they want either way because the department is very good at covering up situations, so what does it matter?

sugar.n.spyce Those cameras don’t mean anything! They are caught on street cameras using excessive force clear as day and nothing happens! Waste of money

lthirst GM @drejohnson1 I feel the same as having to take my shoes off at the airport. It will stop nothing. Rogues are gonna find a way to do what they wanna do.

fic_ It doesn’t make a different dre they can beat us up while their body cams are on once they get back edit or delete it and then it never happened unless another person got it camera

thechef613 No cons imo.

shakiavskia Will them cameras tell when they sitting on their asses doing nothing or blocking the street to convo with each other

blizz40 The corruption will either stop or get worse.

marsmom_2 #breakfast bite : @ drejohnson1 The cameras may not be a bad idea as long as the officers don’t have a feature that will allow them to delete pertinent information . If that’s not the case then in my opinion “No just a waste of tax payers money. ”

larrialston Big Bro is always watching so we have 2 get use 2 the concept/behave accordingly!

clint_trustmyself31 That’s all positive @drejohnson1 no cons to it they are for protection and serving of the people

RELATED

Obama Cites Ferguson, “Racial Tensions” in Speech To UN

 

                                     

                                Follow me on IG & Twitter: @drejohnson1 and Facebook: DreJohnson

dre pic