CLOSE
Leave a comment

Question: Are you planning on attending The Baltimore Grand Prix this weekend?

“@ESCreepingVenom: @DreJohnson1 Yeah I’m going. Only ignorant people wont go and understand how it benefits the city they destroy”

Karletta Drake- Im workin it bring ear plugs

Chicostick Gemini- What is that?

Donald Smoot- I gotta work it.

Ebonee Hall- Nope not worth the ticket with out drink package. Besides I have a top shelf wedding to bartend.

Antoine N Campbell -NO, CAUSE I’M NOT INTO THAT, AND WHAT’S THE POINT OF HAVING IT HERE INCONVINIENCING A LOT OF PEOPLE !!!

Valerielovingmylife Dukes- Nah, I don’t think so…I’d rather stay home and watch on tv as oppose to fighting with the traffic and ppl. Anyway, I will be cooking out and chillin’ at home in Harford County….

Vonnie Fatz -Long Nope damn mad ima miss it up close. Hope this wont be its only and last time here.

Linney Garner- Can U say NO lil’ boys N gurls….

Stanley M Charity Jr- no.

Stay Q’ed to Rickey Smiley in the morning on 92Q.

92Q

Share your thoughts here at 92Q.com. For the hottest music, gossip and events check us out on Facebook and Twitter.

Facebook

Twitter

Also On 92 Q:
The Rise Of Cardi B, Our Favorite ‘Round The Way Girl
14 photos
comments – add yours
×